Staat je vraag hier niet tussen of heb je meer informatie nodig? Twijfel niet en neem contact met me op!
Nee hoor! Maar ik weet wel waar alles ligt en waar ik mijn spullen moet opruimen. Mijn huis werkt hard voor mij! Het ondersteund de doelen die ik in mijn leven wil bereiken, zoals mijn eigen bedrijf hebben, elke ochtend aan tafel ontbijten met mijn gezin en altijd voldoende schone kleding in de kasten : )
Een sessie duurt 2,5 3 uur.
Hoeveel we gedaan krijgen in een sessie is afhankelijk van de situatie en hoe vlot we kunnen doorwerken. Hoe minder afleiding, hoe meer werk we verzetten!
Ik werk op wisselende dagen. We overleggen altijd samen wanneer de sessie plaatsvind.
Ik probeer zoveel mogelijk consistent te zijn in het inplannen van afspraken die wekelijks of maandelijks terugkeren. Zo blijft het voor ieders agenda overzichtelijk!
Overal op ongeveer 1 uur rijden van Zwijndrecht….om en nabij…..soms verder : )
Neem even contact met me op, dan kunnen we het bespreken.
Er kunnen reiskosten verbonden zijn aan jouw locatie.
Nee, gelukkig niet!
Dat bepaal je helemaal zelf.
Ik ben er om je daarbij te helpen als dat nodig is.
Nee! We werken voornamelijk met wat je al in huis hebt. In mijn ervaring houden we tijdens het werken opbergers over.
Mocht je wel nieuwe opbergers willen aanschaffen, dan denkt Eveline altijd mee wat het beste werkt.
Nee hoor! Ik werk met iedereen die meer ruimte wil in zijn huis en in zijn hoofd.
Lees meer over voor wie ik werk onderaan deze pagina.
Betaling is altijd vooraf. Je ontvangt een factuur en als je het fijn vind stuur ik je een betaalverzoek per Whatsapp. Dat is snel en simpel.
Verder betalingsvoorwaarden vind je in de algemene voorwaarden. Wil je die ontvangen, laat dan even een bericht achter.
De kans is zeer aanwezig dat ik erger heb gezien dan jouw huis. Ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt om je huis aan mij te laten zien, maar ik ga integer om met het vertrouwen dat je in mij stelt. Veel belangrijker is wat JOUW doelen zijn en het resultaat dat we samen gaan creëren!
Nee! Eveline Organized Living is geen schoonmaakservice.
Na een lang gevecht met hoogsensitiviteit en burn-out wilde ik heel graag ontdekken wie IK was en wat IK nou eigenlijk wilde met mijn leven. Ik besloot jaren geleden om mijn hele huis van onder tot boven aan te pakken. Oude spullen, overbodige spullen, maar ook overbodige ideeën en oude idealen. Alles wat me niet meer hielp in het NU moest resoluut het veld ruimen. Ik wilde alles loslaten wat ik niet nodig had. Ik combineerde de opruimactie met het opvoeden van mijn twee jonge dochters en in enkele maanden kon ik ene frisse start maken. Er verdwenen 40 vuilniszakken met spullen die ik had vastgehouden.
Wat een opluchting…..Nu weerspiegelt mijn huis weer mijn leven!
Toen er weer lucht en ruimte in mijn huis en hoofd was besefte ik me hoe soepel het hele proces was verlopen. Ik herontdekte mijn passie voor opruimen, categoriseren, uitzoeken en dingen logisch terug plaatsen. Ik wilde mijn talent gebruiken om ook anderen te helpen en was vastbesloten om van mijn passie mijn werk te maken. Zo ontstond Eveline Organized Living!
Nu werk ik met veel plezier om ook anderen te laten ontdekken waar ze met hun leven naartoe willen. Met een huis dat op orde is en weerspiegelt wie je bent, kan ook jij thuis weer positieve energie opdoen!